Am vazut acum comunicatul de la Leo Burnett care anunta programul „Secunda – Viata” si trebuie sa spun ca mi se pare o idee excelenta.

Programul „Secunda – Viata” este, in esenta, un mecanism de strangere de fonduri adresat agentiilor de publicitate si clientilor de publicitate.
Modul in care functioneaza este foarte simplu: clientul plateste un spot de 30 de secunde, va  primi unul de 29 de secunde si diferenta de 1 secunda este donata catre Fundatia Mihai Neșu .

Interesant este ca si publicul are un rol important in stabilirea sumelor ce vor fi donate datorita modului in care se calculeaza secunda de publicitate, cu cat se uita mai multi oameni (audienta este mai mare) cu atat valoarea secundei creste.

Mai multe detalii puteti vedea pe http://www.secunda-viata.ro/ sau in comunicatul de mai jos.

Secunda Viata
Premieră pe piața de publicitate din România: lansarea programul Secundă – viață și startul campaniei de strângere de fonduri pentru Fundația Mihai Neșu

 

Programul Secundă – viață este o premieră în România și reprezintă un mecanism inovator de strângere de fonduri conceput de Leo Burnett. Secundă – viață oferă atât companiilor interesate, cât și industriei de publicitate posibilitatea de a se implica direct în susținerea diverselor cauze sociale..

Mecanismului Secundă – viață constă în cedarea contravalorii media a unei secunde din spoturile TV către o cauză umanitară. Spoturile mărcilor participante în cadrul programului vor purta sigla Secundă Viață, marcând implicarea acestora în susținerea
cauzei alese.

”Diferența dintre o reclamă TV standard de 30 de secunde și aceeași variantă de 29 de secunde este insesizabilă pentru spectator, însă poate face toată diferența pentru o cauză umanitară.
Contravaloarea unei secunde reprezintă 1/30 din costul de difuzare al spotului (deci ~3% din bugetul de TV). Deoarece costul unui spot TV este calculat în funcție de audiențe, publicul este cel care practic ajută doar uitandu-se la TV. Cu cât audiențele sunt mai mari, cu atât suma pusă în slujba cauzei umanitare devine mai mare! Altfel spus: doar uitându-se la reclame, publicul face ca mărcile să ajute cauzele umanitare!”, a adăugat Victor Stroe, Planning Director, Leo Burnett.

Campania de strângere de fonduri pentru fundația fondată de Mihai Neșu, prin mecanismul Secundă Viață, a fost inițiată și susținută de Gazeta Sporturilor. Astfel, ”Secundă – viață pentru
Fundația Mihai Neșu” deschide seria campaniilor marca Secundă – viață și se alătură eforturilor de a ajuta oamenii imobilizaţi în scaune cu rotile să aibă o viaţă mai bună.

”Dorința de a-i ajuta pe ceilalți, dorința de a da viață speranțelor a fost motorul acestei initiative de suflet pentru noi. Secundă – viață este mai presus de toate o modalitate prin care industria de publicitate folosește mecanismele proprii în scop umanitar. Avem toată încrederea că tot mai multe mărci se vor alătura demersului nostru pentru că fiecare secundă contează. Iar Secundă – viață poate schimba vieți.” a adăugat Ioana Iordache, CEO Leo Burnett.

Primele mărci care au acceptat să se alăture programului Secundă – viață și astfel să sustină Funadația Mihai Neșu sunt: AXA Asigurări și Gazeta Sporturilor.

Pentru detalii suplimentare despre program, vă rugăm accesați www.secundă-viață.ro.

Leo Burnett, Starcom MediaVest, iLeo, The Practice, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks și 2 Parale fac parte din același grup. Din 1994 și până în prezent, grupul și-a extins aria de expertiză prin companii specializate în creație, media, relații publice și comunicare digitală, fiind cel mai dinamic
și mai premiat grup de comunicare din România – cu un palmares de aproximativ 300 de premii și un număr impresionant de nominalizări la cele mai prestigioase festivaluri de profil.
Portofoliul de clienți al celor 8 companii însumează peste 100 de clienți locali și internaționali pentru care creează povești de success.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm contactaţi
Olga Sanda, PR Manager, telefon: 0751.751.368, e-mail: olga@thepractice.ro

Leave a comment