Pinterest adaugă suport pentru video promovat
După ce în ultimul an s-a observat o creștere cu 60% a conținutului video pe Pinterest, după cum anunță compania, era o reacție normală să adauge suport pentru promovare video.
Mutarea către conținut video nu este o surpriză pentru nimeni, putem observa același trend și pe alte rețele sociale.
Dacă clienții tăi folosesc Pinterest atunci acesta ar fi un canal de marketing pe care ar trebui să-l exploatezi.
Uite cum arată un video promovat pe Pinterest:
Instagram adaugă profile de business
Deși feature-ul a fost anunțat în urmă cu câteva luni, abia acum a început activarea acestuia în Europa.
Feature-ul constă în:
- Adăugarea unui buton de contact ce le va permite utilizatorilor să intre în contact cu brandurile
- Adăugarea unui feature major – Insights, un instrument de analytics
Ca și în cazul Pinterest, dacă audiența ta este prezentă pe Instagram, nu trebuie să ratezi oportunitatea de a utiliza și acest mediu.
Uite o prezentare video a celor mai importante aspecte din acest update:
Tencent valorează mai mult decât Alibaba
Tencent (tencent.com), cei care dețin WeChat, valorează acum mai mult decât Alibaba, devenind compania numărul 1 în China.
Rezultatele Tencent pentru cel de-al doilea quarter sunt:
- Numărul de utilizatori a crescut comparativ cu anul trecut cu 34% ajungând la 806 milioane
Iată câteva lucruri pe care nu le știai despre WeChat:
- Inclusiv partidul comunist din China folosește WeChat
- WeChat a lansat abia anul acesta o platformă de anunțuri similară Facebook Ads, aflată încă în beta
- Orice brand își poate face un site pe WeChat și, aparent, multe branduri serioase au deja unul
Leave a comment