In ultimele zile am tot avut probleme cu calculatorul de acasa. Ba o sursa defecta care, dupa ce am reparat-o, s-a ars complet, ba temperatura prea mare sau prea mult praf.

Toate aceste evenimente s-au tradus prin mai multe cumparaturi pe care a trebuit sa le fac pentru a pune calculatorul pe picioare.

Primul impuls a fost sa ma urc in masina si sa ma duc la primul magazin de calculatoare (la cinci minute de mine) si sa-mi iau ce aveam nevoie.
Am fost uimit sa vad ca acel magazin nu mai exista, si nici al doilea, si nici al treilea, si niciun magazin de calculatoare pe o distanta destul de mare in jurul meu.

Asa am ajuns sa comand online, lucru pe care nu-l fac atunci cand am nevoie urgent de acel produs. Prima comanda a fost la PCGarage.ro si a doua, cateva zile mai tarziu, la ShopIT.ro .

Ce mi-a placut (n-as fi scris despre acest subiect daca nu mi-ar fi placut sau displacut ceva in mod deosebit):

  • s-au miscat extrem de bine si intr-o parte si in cealalta; la PCGarage nu aveau ce vroiam dar mi-au gasit imediat ceva similar si m-a uimit faptul ca fetele de la receptie au inteles ce vroiam si si-au dat interesul desi cumparam un produs de 15 ron (un ventilator de sursa, am luat doua pana la urma, mi-a fost jena sa iau unul singur 😀 ); la ShopIT a fost la fel cu exceptia faptului ca nu aveau produsul acolo dar mi-au spus ca intr-o ora pot sa ma duc sa-l ridic si chiar asa a fost
  • stocul de pe site a fost real

In concluzie: poate nu e mare lucru dar eu simt ca lucrurile se schimba in bine si chiar acolo unde trebuie, la relatia cu oamenii. As vrea sa vad cum se procedeaza cand te duci cu o garantie dar sper sa nu fie cazul.

As fi curios daca sunt si altii care au observat schimbari in modul in care magazinele online si-au adaptat modul de a face business la noile realitati economice.

Leave a comment